zaterdag 3 maart 2012

volgers

hoi betsy en annemieke mijn eerste twee volgers.
Ik weet nog niet hoe ik naar jullie blog kan linken, anders had ik dat wel gedaan.
In ieder geval welkom hier en ik hoop dat jullie het leuk vinden om mee te lezen en rond te snuffelen.

Het fototoestel was leeg en ik heb het hele huis op zijn kop gezet voor het oplaadsnoertje. (dat soort dingen zijn hier altijd zoek, soms zo goed opgeborgen zodat het niet kwijt raakt, maar dan vergeten waar) Heerlijk zo`n zoektocht want je gooit ook weer dingen weg die je dan toch in de vingers hebt.
Maar gelukig toch het snoertje weer gevonden, maar nu ligt het toestel zich dus vol te eten. Daarom vandaag geen foto`s, wat ik wel jammer vind.
Heb het haakwerk even apart gelegd en ben wat kaarten aan het borduren. Morgen misschien wat foto`s.

1 opmerking:

  1. Hoi Renske, dank je wel voor je hartelijke welkom! We zien je foto's vanzelf wel verschijnen. Ik ben benieuwd naar je kaarten...

    lieve groet en een fijne avond nog,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen