vrijdag 16 maart 2012

laatste uitprobeersel

En dan nu mijn laatste (tot nu) uitprobeersel.
Ik was helemaal verliefd op deze hartjes. Maar o, ik heb ze toch verfoeid, hoe vaak ik ze dan net verkeerd om aan elkaar had genaaid, grrrr. Dus heel vaak weer uit halen.Maar ze blijven lief. Ze komen boven en onder. Wat ik hierna ga maken weet ik nog niet, ik kom wel een stukje aan beiden zijden te kort, misschien een lange strook van èèn stofje? Ben er nog niet over uit en misschien zie ik nog wat leuks langs komen op andere blog`s.
Nu moeten de hartjes nog aan de grote lap genaaid worden, maar wanneer? Een haak of breiwerkje pak ik sneller op dan dit terwijl ik het net zo leuk vindt.
Op het moment ben ik ook met veel te veel tegelijk bezig. Deze uitprobeersels, mijn deken die ik aan het haken ben en dan maandag begin ik met de workshop bezemsteel haken dus daar gaan ook de nodige uurtjes in zitten. Wou dat er veel meer uren in een dag ziten. Zoveel ideetjes, zoveel willen maken, herkent iemand dit of ben ik de enige?

1 opmerking:

  1. Nee hoor, je bent niet de enige, iedereen heeft dat als je van knutselen houd, en je ziet op de blogs heel veel leuke dingen die je dan eigenlojk ook wil gaan maken, enz,
    Fijn weekend, Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen